viernes, 2 de mayo de 2014

Situaciones embaranzoses

Puri, quería yo facete una consulta. Resulta que tengo una "amiga" que ye, ¿cómo desplicalo finamente?, entradina en carnes, vamos tirando a gordina. El casu ye que como amás ta n'edá de merecer, tou dios-y entruga qué si ta preñada. Una de les veces contestó que non, que yera namás la gordura. Otra que non, que yera estéril. La mio pregunta ye la que vien darréu:
      ¿Tienen les que-yos sobren carnes derechu a poner camisetos prietos? ¿Ye normal que la xente se meta neses coses? ¿Qué contestación pue dar si-y vuelven entrugar lo mesmo?
      PD: Acompáñote nel sentimientu polo del mochu, toos y toes sabemos lo que ye perder un amigu.
Atentamente,
Amiga acuariu  (Vilnius)
 
Entiéndote, créeme, porque yo también atravesé per dalgunes d'eses situaciones embaranzoses; en munches vegaes tamién a min me miraron como a esa amiguina tuya y me dixeron lo de: "¿tas esperando?" , "¡Ai fía, tas pa posalo d'un momento a otru" o lo de "¿son ximielgos o trillizos?". Agora vese que la xente nun me diz lo mesmo pol tipín que me gasto y porque pensaríen que, col tiempu que tengo, yera más propio d'un milagru que d'un despiste míu y del mio Mino. Y nun ye que yo nun me lo mereza, quiero dicir, que nun ye por desmerecer, pero si daqué adeprendí d'esto ye qu'hai dos tipos de xente que te lo pregunta: la xente que ye meticono y aquello otro que, pa enriba de ser meticono, ye malo y entra ehí, a mancar, dañible.
     Ye normal que se metan porque, cuando'l diañu nun tien qué facer...
     Nun ye cuestión de sulfurase y entrar ehí, a dicir lo que yá saben (que ye gordura) nin qu'andar sacando pallabres que nun entienden (¿nun pensaríen que teril ye como'l dril, un tipu de xéneru?). Tampoco convién dicir escusines del tipu: ye que retengo llíquidos (pa que te digan, el pantanu de Tañes ye lo que retienes), o ye que voi mal al bañu (y que te llantén eso de: normal, nun entres pea puerte).
     Una vegada, cuando echaben aquella serie d'El Páxaru Espín, y andaba yo un poco necesitada d'operación bikinini (¿pa qué nos vamos engañar?) cuando me dixo Cuca que si taba esperando y solté-y yo, un poco mística y asomando la llarimina: "Sí, pero del Cura Párrocu". Y pasó que daquella díbemos col tercer cura que colgaba la sotana y escapaba con una beata, y fue dicí-ylo y llevase ella les manes a la boca y entrugame: "¿Tu también, fiya mía?". Y pidi-y que nun lo contare, confiada en que diba montar un bon espolín, contando esos llevantos y quedando dempués como la gocha delantre de toes. Y bono, ensin esperalo, consiguílo: porque resulta que la que taba col cura yera ella y escaparon los dos y dexáronnos ensin cura una temporadina, que nun pienses, ne., habíalos pa morrer y tuvieron qu'esperar.
     Lo que te dicía: si nun pues col enenmigu, axúntate a él. Yo cuando me lo dicíen, que si taba embaranzada, dicía-yos que sí, y cuando me daben la norabona, retrucaba: pero ye un embaranzu sicolóxicu. O dicía-yos que taba preñada d'intenciones, y dexábales con una cara magüetes que nun se llambíen.
     Y sí, claro que tienen derechu les que tan entradines de carnes a llevar la ropa preto: la gordura ye guapura. ¿Nun te pasa como a min, que ye ver a les que desfilen, colo escuchimizaes que tán tísiques del too? Home, a min dame una perceguera veles asomando tola güesera, ¿tan poco ganen que nun tienen nin pa un platu cocíu? Pues ello, ropa apretadino, y na playa, biquini. Mira, una vegada que fui colos del centru social a Madrid per Navidá a comprar no de Manolita una riestra cupones, garrónos la nube y cubixemos nel Muséu esi del Prau (que tantu cuentu y bien pequeñu ye'l prau) y ellí toles que taben retrataes yeren gorduques y salíen en porretu, ¡¡y mírales!! Ehí tán y cinco euros que nos cobraron por veles, que, como-y dixi a Mino: "Mira torollu, lo que lleves aforrao comigo, que me ves d'eses traces toles nueches que quies y dos veces cuando vienes enfiláu". Por eso te digo que, si mires bien, ye muncho menos lo que tien una invertío en ponese los michelines que lo que tienen otres en quitáselos (y yá me dirás qué procesu de los dos ye'l más feliz). Amás, ¿y los homes? ¿Nun los hai que paecen que tán criando un equipu fútbol nesos abdominales únicos? ¿Nun van ellos cola ropa preto y dalgunos -como Mino-van col fardagüevos y calquen el móvil a un llau y el peine al otru?
    Gracies polo del mochu, fía. Andamos a ver si-y encontratos un sustitutu afayadizu y en dientro poco yá-y toca echar la Misa del Carmen.

    (Pa la xente que quiera saber qué fue lo del mochu pue facese amiguino mio nel feis y podrá sábelo)

No hay comentarios:

Publicar un comentario